BERTRAND TAVERNIER
Bere lanean konfidantza handia ez zuten ekoizleen kontra jo ta ke ibiltzeaz nekaturik, etsiturik, Tavernier bere hirira, Lyon, aldera abiatzen da lur jota dagoen irakasle baten sufrikarioa kontatzeko asmoz. Zinema liburuek esanda, Bertrandek eskolak filmatzeko dauden betiko manerak gainditu zituen. Oraingoan, ikasleak eta maisua maila berean daude kamera aurrean.