BERTRAND TAVERNIER
Komediaren bidea hartzen du Tavernierrek duela bi hamarkadako Parisen inguruko eta une hartako paristarren gaineko erretratu fin eta burlatia egiteko. Film honetan, emakume bi dira pertsonaiarik garrantzitsuenak. Beraiek eta gidoi bat bakardadean idatzi nahi duen zuzendari aberats eta ospe handikoa. Aurreko lubakian, eskuindar horiek, burokrata horiek, etxe jabe horiek...