BERTRAND TAVERNIER
Louis XV.ak 9 urte zitueneko pasadizo, mixeri, mentura eta kalenturak azaltzen dizkigu Tavernierrek bere bigarren saioan. Izugarri landu izan zituen pertsonaiak Bertrandek bertan. Denak dira benetakoak, hunkigarriak, gizaki berdaderoak. Dumasekin berarekin konparatu zuten hainbat eta hainbat kritikarik Tavernierren abilezia Historia azaltzeko.