At the end of the millenium, Mama Dorita and Papa Basilio give shelter to a group of disciples awaiting the end of the world. In their remote Mexican village, the rites of this bizarre religious community are reminiscent of Hollywood biblical films of the 50s. All are welcome at the village, and the congregation opens its arms to Nélida, a prostitute, and Tomasa, a street-wise teenager; both refugees from the misery of everyday life. As Mama Dorita lies dying, it is Tomasa that she chooses as the new prophet to inherit her mantle. In her ascent to religious power, Tomasa rebels and imposes the most unusual rules. Like a queen-bee, she is the only one who can and must have sex with each and every one of the men before the sect can be saved.