Bombay, Mexico City, Moscow, New York: seductive yet repellent monsters. The contradiction insinuates itself into the daily lives of those who populate these megacities. The film's twelve chapters tell the tales of as many other residents in the different metropolis: Oleg, the boy on the streets of Moscow; Lola, the street vendor; Babu Khan, the Indian paint recycler; Toni, an ever-so-slightly unusual New York pimp.... Day in, day out they all set about their struggle for survival with a mixture of intelligence, ingenuity and dignity. And they share the same fantasy: the dream of a better life.