A black African emigrant knick-knack pedlar goes into a bar for a coffee and very nearly finds himself straight back out on the street at the hands of the obnoxious barman. Saved from his fate by a group of card players, he soon realises their interest in his wares is only a cover for fun at his expense. But it doesn't take long for the players to fall into the inoffensive but ego-crushing trap set for them by the "poor" African boy.