This documentary is a tribute to the Hollywood dance director whose name is synonymous with spectacular, intricately designed musical numbers, and whose contribution to the genre was unmistakable. At a time when movie musicals were little more than stage productions on film, Berkeley ignored the conventional limitations of studio space. The camera wasn't only an observer, but a participant in the opulant settings of Berkeley production numbers that thrilled depression-era audiences. His trademark style was fashioned around stars such as Mickey Rooney, Judy Garland, Carmen Miranda and Esther Williams. This year's San Sebastian Festival poster takes its inspiration from the water ballets created by Busby Berkeley for Footlight Parade (1933).