The photographer in a tiny seaside village has a vision of his patron saint who tells him he is in possession of great power. A simple "clic" of his camera will wipe the baddies framed in his lens from the face of the earth. Although the photographer tries to use his power as best he can, he soon realises just how easy it is to make mistakes. Not only that, but he now knows it wasn't his patron saint who told him he could dabble in sorcery, but the devil in person.