Kenji institutuan dago eta igeriketa-taldeko partaide da. Kenjiri bere klaseko ikaskide bat gustatzen zaio, Reiko, baina ezusteko latza izango du neskak interesatzen zaiona Arai dela esaten dionean, taldeko izarra den korear-japoniar bat. Reikok Kenjiri zelestinarena egin dezan eskatzen dio eta mutilak, bere sentimenduak ezkutatuz, baietz esaten dio; alabaina, Arai Kenjik Reikorekiko sentitzen duenaz ohartzen da eta biak elkartzen saiatuko da. Kenjik ez du izaera lehiakorrik, eta ez ditu eskualdeko igeriketa-lehiaketetako kanporaketak gainditzen. Egun batez, Reikok zita bat ematen dio; Kenji bertara iristen denean, Arai ere bertan topatzen du. Honek Kenji haserrearazten du eta azkenean bi lagunak elkarren artean borrokatuko dira.