Istorio labur bilduma propio batetik abiatuz, Trainspotting-en egile den Irvine Welshek egokitutako triptiko surrealista da filmea. Lehen zatia (The Granton Star Cause) mendekua, futbola eta erlijioa istorio eztandagarri batean nahasten dituen komedia beltz bat da. Bigarren zatia (A Soft Touch) maitasun eta traiziozko istorio bat da, zeinean ingurukoek protagonista nahiera manipulatzen baitute. Hirugarrena (The Acid House) ezkontza, seme-alabak eta azidoen gehiegizko kontsumoari buruzko ipuin komiko bat da.