Marek poloniarrak eta Mimmo italiarrak 16 urte zituztenetik Frantzia eta Alemaniaren arteko mugarri den Lorenako meategi batean egiten dute lan. Mea-zuloetatik ateratzen direnean beti moduan parrandan ibiltzen dira: lankideekin garagardo batzuk hartu, putetxeak bisitatu, auto-lasterketetan apustutan aritu...Egun 25 urte dituzte, eta meatzetan grebarako deia zabaltzen da. Marekek bertan parte hartu nahi du Stanis, bere osaba eta sindikalista zaildua denarekin. Mimmok, berriz, Jäger hartzen du eredutzat, trafikatzaile misteriotsu eta seduzitzailea. Greba aurrera dihoan heinean, Marek eta Mimmoren arteko aldea areagotuz doa.