Marlowe detektibeak ziniko hutsa izaten jarraitzen du, baina nekatuta eta zahartuta sentitzen da. Bere ezkongabe sasoia Mexikon ezagutzen duen Laura abokatu gazte eta aberatsarekin maitemindu eta ezkontzean aldatuko da. Marlowek ez du emaztearen bizkarrera bizi den senarraren itxura eman nahi. Bere ohiko hiri ingurunetik Poodle Springsera joan da bizitzera, interes ilunen biltoki bihurtuko den basamortuko herri txiki batera. Hilketa baten arrastoaren atzetik dabil; tartean bere emaztea eta aitaginarreba daude antza, azken hau Marlowen ikerketan susmagarri nagusi denaren bazkide baita. Maitasunaren eta bere lehengo ohituren arteko borroka piztuko denean, Marlowe inoiz ez bezala zaurgarri agertuko da.