Hollywoodeko koreografiarik ikusgarrienak diseinatu eta genero musikalari ekarpen berezia egin zion zuzendariaren ordainetan buruturiko dokumentala da. Musikalak zinera eramandako antzerki ekoizpen txikiak ziren garaian, estudioetako leku-mugaketak alde batera uztea erabaki zuen Berkeleyk. Kamera ez zen behatzaile hutsa, Depresio Handiaren aroko ikusleak hunkitu zituzten koreografia oparoen parte baizik. Bere estilo bereziak modan jarri zituen Mickey Rooney, Judy Garland, Carmen Miranda eta Esther Williams bezalako zine izarrak. Donostiako Zinemaldiaren aurtengo kartela Busby Berkeleyk Footlight Parade (Oinargi desfilea, 1933) lanerako sortu zituen uretako koreografietan oinarritzen da.