Terry Gilliam
Christmas Card eguberritako zorion-postaletako pertsonaien jazarpen-istorio bizkor askoa da. Beware of Elephants atalak, berriz, elefante bat pertsona baten gainean erortzean sortatazten diren egoera zelebreak kontatzen ditu. The Miracle of Flight sketchak gizakiaren hegan egiteko saio etengabeen porrota du hizpide. Lehenengo bi animazioak Do Not adjust Your Set (1968-69) telesailari dagozkio, eta azkenak, The Marty Feldman Comedy Machine (1971) izenburukoari.