TERRY GILLIAM
Kevinen gurasoek ez diote bere semeari jaramon askorik egiten, beraz, abentura liburuak eta bere irudimen handia ihesbidetzat hartzen ditu. Gau batez, armairu barrutik sei ipotx ateratzen zaizkio Izaki Gorenaren zerbitzariak direla eta hari Denbora eta Espazioaren Zuloen Mapa kendu diotela esanez. Beren nagusiarengandik ihesi doaz horretarako nonahi zuloak irekiz. Kevinek denbora eta espazioan zeharreko bidaian abiatzea erabakiko du.