Joaquin, nerabe lotsati samar bat, berealdiko nahasmenduan murgiltzen du sexu-esnatzeak. Bere bizimodu burgeseko kodeek ez diote gertatzen zaionari buruz azalpenik ematen. Luis Felipe bere aitak, patriarka matxista alena denak, gizontasunaren sekretuak ukaldika erakutsi nahi dizkio, eta honek gehiago nahasten du. Maricucha bere amaren jarrera erlijiozale eta zaharkituak bere erruduntasuna areagotzen dio. Gurasoen etxea utzi eta unibertsitatera doanean, denetik probatzen du: drogak, sexua eta bortizkeria. Azkenean, neska bat ezagutuko du, Alejandra, Joaquinengatik bere mutil-laguna utziko duena, baina zalantzak bultzatuta Miamira joango da neurrigabeko bizimoduan murgiltzera.