Sweety Barrettek zirku ibiltari bateko bere lana galtzen du eta Dockeryko portura iristen da lan bila. Gaiztakeriarik gabeko bere izaera inozoak harrapakin erraza bihurtzen dute Mannix Bone krudelak menperatzen duen kontrabandisten hiri ustel horretan. Bone eta bere banda Sweetyz baliatzen dira lan zikin bat gauzatzeko. Sweetyk lagun berria duen Conor, sei urteko mutikoaren aita espetxetik ateratzen da. Kaleratu berriak Bonekin dituen zorrak kitatzen saiatzen denean, Sweetyk bere burua gertakari arriskutsu eta ezustekoan endredatuta ikusiko du. Bonek nahi zuena lortu duela dirudi, baina Sweetyk modu ikusgarri batez mendeku hartuko du, hiri osoaren heroi askatzailea bihurtuz.