Moraltasunik ezari buruzko alegia moderno honetan, zure bizitza zuk erabakitako horretan bihur daiteke. Beste bikote batekin meriendatzea? Zure lagun onenaren emaztearekin ligatzeko aukera aproposa izan daiteke. Ohean sexu-saio sutsu bat zure amorantearekin? Zure mesprezua ozen adierazteko lekurik egokiena. Trago pare bat taberna lasai batean? Lagun hurkoari buruz gaizki esaka aritzeko aukera aparta. Zure bikotearekin hipermerkatuan barrena zabiltzala? Zuen arteko desadostasun sexualak seigarren pasiloan aldarrikatzeko unerik aproposena. Zure lagun eta bizilagun azkarrenak eta gogorrenak bakarrik aterako dira bizirik. Ongi etorri 90eko hamarkadara.