MIKIO NARUSE
Ayabo bere semea aurrera ateratzeko ostatu batean diharduen neska gaztea da Omitsu, Mizuhara bere senarrak abandonatu egin duena. Mizuhara aurki itzultzen da eta lan bat aurkituko duela hitz ematen dio, hartara neskak berea utz dezan. Haatik, auto batek Ayabo harrapatzen du eta Omitsuk fakturak ordaintzeko zerbitzari gisa jarraitu beharko du. Mizuhara kutxa gotor bat lapurtzen saiatuko da, baina polizia atzetik dabilkio, eta haiengandik ihes, kaiko uretan itoko da.