MIKIO NARUSE
Kitahachi Genzaburo Onchi aktore famatuaren semetzakoa da, eta haren lanarekin jarraituko du aita erretiratzean. Biran dabiltzala, Kitahachi aktoreen maisu ospetsua den Sozanen etxera doa, eta haren alaba ederra, Osode, ohaidetzat hartzen du. Kitahachik Sozan iraindu du eta honek, umiliatuta, bere burua hiltzen du. Gaztea etsitu egingo da Osode, umezurtz geratzean, geisha bezala lan egitera behartuta dagoela jakitean.