MIKIO NARUSE
Shamisen jole batek, Tsuruhachik, eta balada abeslari batek, Tsurujirok, elkarrekin jotzen dute, egundoko arrakasta lortuz gainera, oraindik oso gazteak diren arren. Alabaina, euren joaldien ondoren maiz liskarrak izaten dituzte arrazoi artistikoak direla eta ez direla, eta azkenerako euren elkartea haustea erabakitzen dute. Bikotearen babesleetako bat, Matsuzaki, elkarrekin adiskidetu daitezen saiatuko da; ordea, Matsuzaki izango da Tsuruhachirekin ezkonduko dena.