MIKIO NARUSE
Kimiko, bulego batean lan egiten duen neska, poeta bitxi samarra dena, bere ama eta biak abandonatu zituen aitaren bila dabil. Aitak oso langilea den emakume bat maitaletzat duela jakiten du, Kimiko eta bere ama bizi daitezen dirua bidaltzen aritu zaiena. Kimiko bere aita itzul dadin saiatuko da, ezkontzeko haren bedeinkazioa behar duela aitzakipean.