MIKIO NARUSE
Keijiro Kono unibertsitateko irakasleak eta Ayako bere emazteak bi seme-alaba dituzte, baina hauen benetako ama Miho da, Keijiroren amorantea. Keijiro Ayakok zuzentzen duen ostatu baten jabe da, eta Miho bertan ari da lanean. Keijiro eta Mihoren arteko harremanak kale egiten du eta emakumeak ostatua eskatzen dio banantzearen ordainetan. Ayakok tratu hori onartzen ez duenez, Mihok bere seme-alaben jagotea erreklamatuko du.