MIKIO NARUSE
Bi aktoreen artean zaldi baten papera egiten dute. Zaldiaren aurreko hankak eginaz Hyoroku jartzen da, bietan adituena dena; Senbei gazteenak, berriz, atzeko hankak egiten ditu. Hyoroku harro dago oso egiazko zaldikoa baitirudite, baina ikuskizunaren mezenasak benetako zaldi batengatik ordezkatu eta kaleratuko ditu halabeharrez.