MIKIO NARUSE
Tomonojo samuraiak Okuni, familia noble bateko alaba, gorteiatzen du, baina neska azkenean beste gizon batekin ezkonduko da, Iorirekin. Hisiz, Tomonojok Iori hiltzen du eta samuraien ohore-kodeak behartuta, Okunik haren heriotza mendekatu beharko du. Gohei bere zerbitzari fidelaren laguntzaz, bost urtez herrialde osoan handik-hona ibiliko da bere senarraren hiltzailearen bila.