MIKIO NARUSE
Hiroko gaztea Horie familia aberatsean sartzen izango da Shin'ichirekin ezkontzean, baina familiak oso modu zakarrean hartzen du neska. Yoko, senarraren arreba gazteenak, maitale bat dauka, Toshio, oso atsegina dena, baina txiroa izanik, Yokorekin ezkontzeko aukerarik ez duena. Aberastearren eta bizitzan aurrera egiteko, Toshiok lanean lapurreta egingo du; Horie sendia bera izango da poliziaren aurrean salatuko duena. Hiroko bere ezkonsenideen aurka oldartuko da orduan.