MIKIO NARUSE
Goro eta Fukiko urtebete daramate ezkonduta, baina ez dute elkar maite. Goro oraindik ezkongabe dirauen Yayoirekin maiteminduta dago; eta isilean elkarrekin egoten diren arren, beren harremanak ez du etorkizunik. Fukiko haren zorigaitzaz ohartzen da eta bere nahi guztiak beteko dituela agintzen dio. Gogok biak batera euren buruez beste egitea beste irtenbiderik ez dutela erantzungo dio.