MIKIO NARUSE
Sakanishi familiako belaunaldi ezberdinak bizi dira Tokioko kanpoaldeko etxe eroso batean. Yuichiro, familia-buruak, bere etxebizitza hipotekatzen du lantegi bat daukan bere emaztearen osabari mailegu bat egiteko. Negozioa gaizki ateratzen zaio eta Sakanishitarrak euren bizilekua galtzeko zorian izango dira. Yuichiroren arreba zaharrenak, Sanaek, hitzarmenezko ezkontza bat onartuko du familia laguntzearren.