MIKIO NARUSE
Reikoren senarra gerran hil zen eta bera arduratzen da familiaren negozioaz, supermerkatu-kateen ugaltzearen ondorioz gainbehera dihoana. Koji, bere koinatua, dendan laguntzera dator, baina zurrutari eman eta jokatu besterik ez du egingo, Reikori bere maitasuna aitortzen dion arte. Horren bitartean, beste koinatek neskaren bizkarrera konspiratzen dute denda saltzeko eta Reiko familiarengandik bereizteko.