MIKIO NARUSE
Anzukko, Heishiro Hirayama nobelagile ospetsuaren alabak ezkongai guztiak bata-bestearen atzetik mezprezatzen ditu. Azkenean azaltzen da gustatzen zaion bat, baina orduan Ryokichi, herriko liburudenda bateko idazlegai bat sartuko da tartean, eta gizon horren izena belztuko du, gerra garaian koldar jokatu zuela azaleratuz. Ryokichik Anzukkorekin ezkontzea lortzen du, aitaginarrebaren babesean bere burua literatur munduan ezagutaraztea helburu duelarik.