MIKIO NARUSE
Tokiotik oso urrun ez dagoen herriskabatean, Akaza eta Riki bere emaztea euren seme-alaben etorkizunaz kezkatuta daude. Inokichi, seme zaharrena, alper hutsa eta liskarzalea da. Bi ahizpetatik zaharrena, Mon, Tokion bizi da eta gazteena, San, bertako merkatari batekin ezkontarazi nahi dute. Mon haurdun dagoela esanez itzultzen da bat-batean. Umetan primeran konpontzen ziren arren, Inokichi su bizian oldartuko zaio arrebari.