Renzo Franchi 30eko hamarkadako emigrazio garaian Buenos Airesen hainbestean bizi den tango abeslari bat da. Bizitza aldatuko zaio Juanita, Gustavoren andregaia ezagutzean. Neskak Carlos Gardelekin izugarrizko antza duela konbenzitzen du eta Franchi abeslariaren berdin-berdinean bihurtzen da. Gardelekin izango duen identifikazioa muga guztiak gaindituko ditu, protagosnista guztien bizitzak goitik-behera irauliko dituen pasadizoaren harian.