Buenos Aires 2010. urtean. Agintariak ezkutuko arma psikiko berri batekin saiakuntzetan dabiltza, baina honek huts egiten du, ehundaka mila pertsonen erabateko memoria-galtzea eraginez. Kaltetutakoak bergizarteratzeko, Estatuak sendatze-plan bat ezartzen du: kaltetu bakoitzari bere familia zein den, zein ogibide duen, non bizi den eta abar... esaten dio. Ordea, bada horren aurka dagoenik eta gogor eustera deitzen duenik. Gauna du izena eta inork ez daki non dagoen. Eva Reyri, ahanzturaren erradiazioek jotako neska bati, azterketa berezi batzuk egiten dizkiote: neskak Gaunaren ametsak ikus ditzakeela konturatzen da Gazzar doktorea, eta horregatik, Evari ihes egiten uzten diote erreboltaria ezkutatzen den lekura eraman ditzan.