Heziketa aurrerakoiadun familia bitxi baten historia da, bertan bi osabek, ezkongabe daudenak, bi iloba umezurtzen aita-ama eginbideak betetzen dituztela. Eskola errepresiboa, eliza eta nonahiko indar polizialak, putetxe lasaiak eta kafetegi lizunak dira eszenategi eta pertsonaietako batzuk. Izan ere, filmearen gidoiak oinarri duen Ferrán Torres eleberriaren egilea eta Pepín bere anaiaren haurtzaroko eta gaztaroko oroitzapenak kontatzen ditu 60eko hamarkadako Valentzian, inor harritu gabe edozer gauza gerta zitekeen garai eta hirian.