Elías gaztea, Buenos Airesko idazlegai bat, bizitzaren gora-beherak ikasteko prostituta, marinel eta gaizkileen artean murgiltzen da. Portuan bizi da arlote moduan, bertan prostitutentzako bezero eta amoranteen gutunak itzultzen dituela. Horietako batekin nahasten da, Anabelekin, baina aldia berean Susanarekin dabil, argitaletxe batean lan iraunkor bat aurkitu nahi dion goi-mailako neska batekin. Nahigabe, Elías azpijoko baten partaide izango da, prostituta baten heriotza tartean delarik. Beldurrak portutik eta Anabelengandik urrunduko du; neskaren bila itzultzen denean, berandu izango da ordea.