Franca bere bizimoduaz nazkatuta dagoen langile arrunta da. Erromara doa bizitzera, eta dantzari moduan ari den lagun bati esker, Verari esker, Martoniren errebista-konpainiak kontratatzen du. Trenez egiten duten bidaia batean Margherita ezagutzen dute, eta Martoni harekin maiteminduko da. Ondoren, Vera eta Franca bi industriari aberatsekin ateratzen hasiko dira. Franca horietako batekin ezkonduko da, baina Verak nahiago du konpainiara itzuli. Margheritak Franca ordezkatu eta arrakasta handia lortuko du. Bien bitartean, Francak bere mutila izandakoa topatuko du eta, ezkontzean egindako okerrarengatik etsituta, bere buruaz beste egiten du. Verak azkenean bera zinez maitatuko duen mutila ezagutzen du eta Margheritak, Martonirekin zorretan dagoela iruditzen bazaio ere, barietate-konpainia handi batekin kontratua sinatzen du.