Elenak Silvio partisanoa salbatzen du mandioan ezkutatuz. Zenbait urteren buruan, Erroman topatzen dute elkar, Silviok egunkari ezkertiar batean kazetari gisa diharduela. Ezkondu eta seme bat izango dute, baina senarrak lana galtzean Elenak abandonatu egingo du. Liburu bat argitaratzen eta zinearen munduan sartzen alferrik saiatu ondoren, Silviok iraganean kapital-ihesagatik salatutako finantza-espekulatzaile baten idazkari moduan lan egitea onartzen du. Diru asko irabazi eta emaztearekin adiskidetzen da, baina patroiaren menpe dagoela oharturik, lehengo "bizimodu nekezari" ekitea erabakiko du.