Angelina Erromako Pietralata auzune xumean bizi da, bere senarraren soldata eskaxarekin familia aurrera ateratzeko borrokatuz. Auzoko errebindikazioen bozeramaile bihurtzen da; uholde batek Pietralatako etxebizitzak suntsitzen dituenean, Angelinak Garrone zinegotziaren jauregi hutsa okupatzea bultzatzen ditu auzotarrak eta bere entzutea handituz doa, baina bere senarrarekiko harremana hondatu egiten da. Garronek eraikina utz dezan konbenzitzen du eta orduan auzokide guztiek traidoretzat hartzen dute, bere alaba Annetta zinegotziaren semearekin dabilelako. Zinegotziak iruzur egin diola ohartzean, Angelinak atzera okupatzen du jauregia eta atxilotu egiten dute. Kartzelatik ateratzean, hauteskundeetan hautagai gisa aurkez dadin eskatzen diote auzotarrek, baina berak uko egin eta familiarekin itzultzea erabakitzen du.