Carmine De Carmine eskribauak izaera aldaraziko dion beroki berri bat erosten du eta lotsati izatetik ausarta bihurtuko da. Hartara, idazkari nagusiaren etxeko festa batera doa, eta bertan alkatearen amorantearekin, Caterinarekin dantzatzen du. Alabaina, irteerakoan lapur batek berokia ostutzen dio eta poliziak ez du hura berreskuratzeko ahaleginik egiten. Alkatearengana jotzen du, baina honek modu txarrean botako du festan halako itsusia egin diolako. Carmine nahigabez hiltzen da eta bere hileta alkateak bonbazia handiz ospatu nahi duen pertsonaia famatu baten hirirako etorrerarekin batera gertatzen da. Baina Carmineren mamuak alkateaz mendeku hartu nahi du eta gau batez berokia hondatzen dio.