A normal kid with a brush on the prettiest blonde at school who just happens to prefer older guys, Josh always feels left out of everything by everyone except his best friend Billy. One afternoon he’s not even allowed into the House of Horrors at the amusement park because he’s too young. Frustrated, Josh stops at a strange wish machine and asks to be older, only to waken up the next morning inside the body of a 35-year-old-man.