Peter Bogdanovich
Absent-minded musicologist howard bannister has worked out his own particular theory on primitive music. Travelling to San Francisco with his girsfriend to win a scholarship, he runs into the incontrollable Judy Maxwell and finds himself up to his neck in lost suitcases, stolen jewels, secret documents and spies.