High-powered businessman, Nicholas Van Orton, receives the birthday gift of a lifetime from the brother he has too long ignored. What he gives him in entry to a mysterious new kind of game. It proves to be an all-consuming contest with only one rule: there are no rules. By the time Van Orton realises he is in too deep, it is already too late to get out.