A strange surrealistic couple of small-time swindlers travelling around France in a caravan, Víctor and Betty are dismayed to find themselves caught up in an international money trafficking scam. Enter the "serious side" of this entertaining comedy: misunderstandings, tricks and recurring situations taking them from Switzerland to the Caribbean in an attempt to track down a briefcase stuffed with money.