Mitchel Leisen
Sandhog Jim Ryan is working on a crew digging a tunnel under the Hudson River and photographer Katherine Grant comes to take pictures. She falls for Ryan and gives him a job when he gets fired, but he leaves her in disgust and returns to save the tunnel from disaster.