Mitchel Leisen
In the heat of an argument with his wife, millionaire J. B. Ball throws her ridicously expensive fur coar over the balcony of their Fifth Avenue penthouse. Unable to believe her luck, poor working girl Mary Smith dons the costly garment and heads for a hotel where she's taken for Ball's mistress and given a luxurious suite.