Ariane Chavasse, daugther of a French detective, loves to read her father's private dossiers. She becomes fascinated with the file of american playboy Frank Flannagan and a certain Madame X. She soons learns that Monsieur X has sworn to kill the American, and goes to his hotel suite to warn him. The visit leads to many an afternoon rendezvous, although the girls hides her identity. Onde day, in a steam bath, Flannagan meets Monsieur X, who advises him to consult detective Chavasse for more information about the youngster. Chavasse reports that the girls is his own, innocent daugther and that Flannagan must leave paris to save her.