Zortzi lagun homozexual haritik kanpo doaz hiru asteko atsedenaldia hartzeko asmoz. aintzira baten ondoan dagoen viktoriar erako etxe kalamastran biltzan dira. Etxea Gregoryrena da, zahartzen ari dela onartu ez nahi duen koreorgrafoarena. Oporraldiak dirauen bitartean, elmak maitemindu, gorrotatu, mindu eta ostera ere barkamena eskatuko diote elkarri. Bikoteak osatuko dituzte eta bata-bestearengandik aldendu, elkarri adarra jo eta babestu egingo dira. Ezer ez da bersin izango landazabalean igarotako hiru aste hauen ostean. Maitasuna zeinen harrigarri eta giza arima zeinen zoragarri izan daitezkeen oroimenean reamango dute handik aldegitean.