40ko hamarkadan, Buenos Airesko luxuzko-egoitza batean, Isabel Orvillánek Carlos Souto detektibea kontratatu eta hau Montevideora bidaltzen du senarra itzularazi dezan. Urteak eman ditu andreak Quirós bere senarrari dirua bidaltzen, gaurregun kabaret ziztrin baten jabe denari; garai hartako jende ugari bertan biltzen du tangoak dantzatu, gogotik zurrupatu eta maitasuna erosteko. Soutok, ordea, ez du bere eginkizuna beteko eta Quirós une horretan ez duen diru-mordoa negozio batean inbertitzera behartzen dute. Buenos Airesera itzultzen denean, Isabel eta honen neskamea hilik aurkituko ditu deteltibeak, eta orduan atzera ere Montevideora buhirtzea erabakiko du, hiltzailea hantxe dagoela susmatzen baitu.