Maureen, Donegaleko gazte irlandar bat, Ipar Irlandara doa bizitzera eta Bogsiden finkatzen da, Derryko auzo katolikoan. Bere semearentzat etorkizuna bermatzea du asmo eta Barry, bere senarra izango dena ezagutzea; baina Maureen Derryko bizitza ez dela berak uste bezain erakargarria konturatzen da. 60. hamarkada da, Ipar Irlandako istiluen hasiera, gertakari txarrenetako bat hain zuzen ere Bogsiden izango delarik. "Bogwoman" edo Bosgsiden hazitako bi emakumeekin hasiko duen adiskidetasunak bizitza apur bat leunduko dio.