Hiri handietan eskaleak, etxegabeak eta gainerako marjinatuak ugari dira. Istanbuleko auzo bateko arrantzaleen laguntzari esker bizi den arlote bat da Mahsun. Behin auto bar ostu zuelako, poliziarekin arazotan dabil beti, kotxe baten lapurreta gertatzen den aldiko hain zuzen. Protituta drgazalo batekin oheratzeak bien bakardadea areagotu besterik ez du egingo. Egun batez, goseak bizkortuta, jauregi bateko lorategian pauma bat lapurtuko du, sekulako iskanbila sortuz.